Persbericht Open dag Hoveniersbedrijf Tim Kok

Neem een kijkje bij Hoveniersbedrijf Tim Kok

Na het succes van afgelopen jaren organiseert Branchevereniging VHG ook in 2015 weer een Landelijke Open Dag Hoveniers. Deze vindt plaats op 26 september 2015.

Succesvol

De Landelijke Open Dag Hoveniers is hét middel om het publiek de wereld van de hovenier te tonen. De vorige edities waren boven verwachting succesvol.
Tim Kok (eigenaar van Hoveniersbedrijf Tim Kok); “Het bleek een unieke gelegenheid om het contact met bestaande relaties te verdiepen, de regionale bekendheid te vergroten en nieuwe contacten op te doen. Ook is het een uitstekend instrument voor promotie onder jongeren die voor hun beroepskeuze staan en versterking van het imago van ‘de hovenier als profession-al’.”
Ook dit jaar stelt Tim Kok zijn kennis en kunde beschikbaar en zet zijn deuren deze dag weer open. Hij vertelt u graag wat er allemaal komt kijken bij het goed aanleggen en onderhouden van een mooie tuin.

Speciaal tintje

Daarnaast zit er een speciaal tintje aan deze editie voor Tim Kok. De open dag zal namelijk plaats vinden vanuit het nieuwe pand. Bent u nieuwsgierig naar wat een hovenier allemaal doet en kan? En wat er allemaal gebeurt bij een hoveniersbedrijf? Of misschien we nieuws-gierig naar het nieuwe pand (de officiële opening zal wel pas voorjaar 2016 zijn!)? Kom dan op zaterdag 26 september tussen 10:00-16:00 uur naar de Landelijke Open Dag Hoveniers bij Hoveniersbedrijf Tim Kok aan de Beurtschipperstraat 5 in Hoogvliet en laat u vrijblijvend adviseren over tuinontwerp, tuinaanleg, tuinonderhoud en tuinrenovatie. Stel al uw vragen over planten, tuinen en tuinieren en ontdek de laatste tuintrends! Kijk ook gezellig rond en laat u inspireren.

Veel inspiratie gewenst! Vraag vrijblijvend om advies.  Advies >